eitregje.reismee.nl

nog een nachtje

Vandaag hebben we lekker niks gedaan, alleen aan zwembad beetje gehangen.

Koffer had ik al eerder gedaan omdat ik hier mijn was heb laten doen, en ik wilde eigenlijk zo min mogelijk gebruiken. Is lekker makkelijk als ik thuis kom, ik heb nog geen plastic tas met gebruikte was, de rest is allemaal lekker gewassen en gestreken.

En dat voor nog geen 10 euro, je lacht je gewoon kapot wat hier alles kost.

De koffers staan nu buiten te wachten tot Bram (eigenaar hotel) ons naar de bus brengt, we gaan nl. nu met de bus en niet meer met de trein, dat heb ik van de week genoeg van gehad. Was leuk voor n keer maar genoeg ook meteen voor deze week.

We gaan nu de interline bus proberen, heb vanmorgen hotel bij airport geboekt waar we vanuit hier met de bus, weer een andere bus en dan klein stukje met taxi naar toe gaan.

Ben beniu\euwd koste maar 16 euro per nacht (2 pers) incl. ontbijt, hebben we al eerder ook gehad voor die prijs maar ben iedere keer weer benieuwd.

Vanduiruit gaan we dan met shuttle naar airport morgen vroeg 06.30 uur thaise tijd (0.30 ned. tijd).

Waarschijnlijk als ik jullie eventuele berichten lees zijn wij thuis, maar de berichten die wij tijdens onze reis hebben gehad van jullie waar vaak heel leuk, ook was het leuk om te horen dat jullie met ons meegenoten.

Ook wil ik iedereen een kap kun ka zeggen voor de felicitaties die wij kregen met onze 25e huwelijks dag.

Nou jongens zien jullie weer, verheug me al op de carnaval en heb gezien dat het weer dit weekend tot 10 graden kan oplopen. ( heb een beetje warmte vooruitgestuurd)
Groetjes Gertie

Reacties

Reacties

josé en fons

geniet van jullie laatste dag en natuurlijk wensen wij jullie een hele goede terugreis tot bels en ziens in Gebrook!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!