eitregje.reismee.nl

bekeuring hua hin

he allemaal,geen helm op en ook nog te hard gescheurd,aan de rand van de stad,staan de cops je optewachten.elk 2 wielig voertuig wordt dan aangehouden.ik heb gelult als brugman ,want wy wisten namelijk niet dat je buiten de grote steden geen helm op moet en de echt grote steden wel .terwijl ik in bangkok genoeg toeristen gezien heb die allemaal zonder helm reden! zal wel per stad en gemeente verschillen.het enigste waar hij me mee had kunnen matsen was dat als ikde bestuurder een helm op had dat had hij me laten gaan.de bekeuring viel gelukkig mee 400 baht=9euro.heb het verbaal bewaard en jawel hoor je raad het al,juist, bij verlaten van de stad he you stop!! een controle post cops laten zien, kon door.maar 150 meter verder weer een he you stop ,het eerste wat hij vroeg was heb je het verbaal verder terug laten zien?ik zei ja en toen moest hij het verbaal zienen kon door!ik vind het maar bezijkte boel! als ik door de drukte de eerste post niet gehoord of gezien zou hebben had ik misschien weer een plakaat gehad./terwijl de hele tijd een motor agent voor me uit reed.verder gertie en ik zijn lekker bruin en balen dat we vrijdag morgen weer naar ned.moeten.en oma hou je vast ,want we gaan zeker weer terug wanneer? verrassing!!!!!!!. groetjes je knapste bruinste schoonzoon.

Reacties

Reacties

sylvia

geniet nog van de laatste dagen,en die bekeuring viel nog wel mee he,9 euro tot ziens in hoensbroek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!