eitregje.reismee.nl

nog steeds hua hin

Hoi daar in het koude nederland, word het niet al een beetje beter daarzo, want de carnaval komt eraan.

Nou Fer we hebben toevallig de jacuzzi gister geprobeerd was wel luxe want we hadden de hele dag op een scooter gezeten, die we voor een dag hadden gehuurd.

We waren stoffig, warm en plakkerig van die op warmte en de stoffige wegen geworden en dan is dat bad wel heerlijk en het water was niet bruin.

De fotos hiervan zal ik maar niet op deze site doen, die laat ik je nog wel eens zien, vertel je wel niet wie er dan in het bad zit en wie de fotos heeft gemaakt, maar ook dat kun je dan zien want er zijn allemaal spiegels tegen de wand om de jaccuzzi. Zo nu heb je nog meer stof om nog meer vragen te hebben,

We zijn met de scooter zuiderlijk gereden door het natuurpark waar ons resort aan grenst,

We zijn naar grotten geweest, maar er nooit gekomen want voordat we het gevonden hadden, haddenweeerst een tocht gehad via HEEEEEL VEEEL trappen op een echt hele hoge berg (rots vd zee) uiteindelijk weer via HEEEEL VEEL trappen naar beneden te gaan en door weet ik hoeveel muggen gestoken te zijn geworden, besloten om niet meer verder naar de grot te gaan.

We hebben toen een visser aangesproken en gevraagd om ons terug te brengen naar de andere kant van de berg.

Toen zijn we verder met de scooter gegaan en kwamen langs garnalenkwekerijen, waar ze deze aan de straat stonden te sorteren, het landschap was wel heel mooi, met bergen.

Ook zijn we apen tegengekomen, nee, hier hoeven jullie niet verder op te reageren want we hebben JULLIE gister allemaal gezien iedereen was er.

Leuk feestje was het en cor heeft jullie allemaal heel vriendelijk begroet.

Toen we wilden gaan tanken kregen we het gevoel dat de achterband niet deugde, en jawel hoor stuk. Geen mens daar want ons met de taal iets duidelijk kon maken, maar gelukkig bij het tankstation was zo n soort amerikaans achtig eethoekje met winkels, coffeebar, pastarestaurant ed.

En daar spak gelukkig iemand engels en die hielp als tolk tussen benzinebediende en ons, uiteindelijk hoefde hij niet te tolken want hij zag wat het probleem was en zei dat de scooter in zijn truck moest en hij zou ons wel naar een reparatie brengen, nou blij dat we waren.

Ik voor in de auto, cor moest op de scooter in de laadklep en zich aan stang vast houden en rijden maar, en gelukkig was er iemand om de band te vervangen, nog geen 15 minuten later reden we alweer.

Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik waarschijnlijk onderweg mijn leesbril ben vergeten dus morgen in sneltrein vaart nog even terug waar we iets gedronken hebben, hoop dat ik m terug vind, ander helaas MAAR dan heb ik anders maandag nog vrij, want zonder bril geen werk of geen tenen meer.

Dus morgen weer vroeg op, waren vanmorgen ook al vroeg op want we kunnen geen zonsondergang maar wel zonsopkomst zien aan onze kust.

Het is hier allemaal mooi maar niet zo heel veel te doen, gaan morgen naar stad.

Dagen beginnen te tellen, maar ik nu ook want blij als ik weer een aardappel of een frietje kan eten, Cor niet die eet nog iedere dag rijst, ik ben het echt zat dat eten, maar het weer en de mensen nog lang niet.

Nou dat was het dan weer, ik zal me waarschijnlijk nog een keer melden voor we weer in het vliegtuig stappen en dan kunnen terugkijken op een geweldige vakantie.

Groetjes Gertie

P.s ik heb maaien geschreven dat had je toch wel kunnen denken met mijn goede nederlands, maar de maden waren echt lekker

Reacties

Reacties

fred kapper

wil je de zonsondergang zien ga dan naar de kust in RANONG naar laemson nationaal park bij de hollander in WASANA RESORT wasanaranong.blog. doeiiiiii

sylvia

jeggggggggggg hebben jullie maden gegeten?????de zonsopgang hoe laat was dat?jullie hebben weer een leuk verhaal geschreven en de foto's waren ook weer leuk,ik vind het super cool om alles te volgen greetz sylvia

jose van

wat koste die bekeuring zal wel net zo weinig zijn als het eten daar.het is hier n stuk aangenamer het is 19 graden.heb net gekeken op de termostaat.dus je kunt je zomer kleren aanhouden race monster.doeiiii en n poot van raifa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!