eitregje.reismee.nl

hua hin

Hallo allemaal,

Leuk weer dat jullie weer allemaal met ons meereizen, MAAR wat we nu hebben.

We zijn vanuit chaing mai gister met de vlieger vertrokken (uurtje vliegen) zijn daarna bepakt en bezakt door met een grote bus van de vlieghaven naar de railwaystation, nou midden in de spits een en al file.

Hebben toen de koffers door de hitte meegenomen beetje tegenover station wat gaan eten en toen op naar station kaartje kopen.

Nou dachten we laten we geen 1e maar ook geen 3e klasse nemen maar de guolde middenweg want het is toch een rit van meer dan 4 uur (300 km).

Dus wij 2e klas met vantilatoren geen airco en moesten we toch het hele bedrag van 304 bath betalen (ongeveer 6 euro) voor ons samen.

De trein was niet zoals bij ons maar wel goed te doen, alleen alle ramen open de van's de heletijd heen en weer en alle verkopende etenskramen lopen continue door de trein, was wel te doen maar waren blij dat we in hua hin waren.

Zijn toen opgehaald geworden door hotel, komen we op de kamer en blijkt dat we zomaar, want we hebben een gewone kamer geboekt en nu heben we de bruidssuite gekregen met jaccuzzi, nou is dat niet SUPER.

Het dorpje hier ligt ongeveer 30 km van hua hin af en aan de rand van beschermd natuurgebied, gaan we morgen waarschijnlijk verkennen.

De baai is ook beschermd want dit valt ook onder natuurgebied, en zitten dolfijnen (nog niet gezien)

Vandaag lekker rustig aangedaan, begonnen met wandeling langs strand, ontbijtje en de hele dag lekker niks gedaan.

groetje gertie

sylvia

hey gertie en cor nou dat hebben jullie ook weer meegemaakt om daar met een trein te gaan,rust nu maar even uit van dat gereis wij wensen jullie een hele fijne zondag doeiiiiiii

greetz syl &kok

Fer

Hey Cor, niet te lang in die jacuzzi blijven bubbelen. Dan gaat het water bruin kleuren.

Groeten en amuseer jullie!!!

cor

he ferry leuk dat je reag. ik liet me toch een paar enorme scheten tussen de bubbeltjes en toch bubbelde het niet onze leuke kamer in.we hebben het allemaal op de gevoelige plaat staan,maar ik zou niet willen dat je ook nog rooie oortjes zou krijgen!!!!!! tot dan groetjes cor ,lekker zoentje voor marlies.

cor

he, ferry ik schrijf het even via reismee,omdat ik jouw email even niet weet. ik ben nu alweer een week aan het werken,jonge valt dat weer hier me tegen.het blijft maar sneeuwen.maar we zijn wel in een goede tijd in thailand geweest. bedankt voor je leuke reacties en de groeten aan marlies.