eitregje.reismee.nl

Chaing Mai en dan naar Mea ha Song

Ja het is ons gelukt, en wel met een prijsverschil van 450 euro en max 1000 euro.

Het heeft wel even geduurd en wat onderhandelen gekost, maar we hebben onze 4 daagse trip. We zitten nu (na half uurtje vliegen) in Mea ha song.

Vanmorgen weer om 6 uur opgestaan om naar de markt te gaan, om te kijken naar de inkopen van de bewoners, hierbij wordt extra ingekocht om de priesters iets te schenken. Er word dan een gebed ter plekke gedaan en de priester krijgt een gift dmv voedsel.

Dit brengen ze dan naar hun tempel en wordt er gekookt.

Vanmiddag zijn we vertrokken naar Mea h Song, het lig hier geweldig en ons hotel is een resort in de jungle, allemaal kleine huisjes (geweldig).

Morgen komt een chauffeur ons ophalen voor de tocht.

We zullen morgen naar de bergstammen gaan, een natuurpark met watervallen en warm water bronnen bezoeken, we slapen dan weer ergens anders en de dag ernaa gaan we verder. We gaan dan olifant rijden en naar Chang Rai.

Zal allemaal heel mooi zijn.

Nou vandaag weinig tijd, jullie horen weer van ons.

Groetjes Gertie

Monique Roberts

Hoi Gertie en Cor,

Leuk jullie reisverslag. Geweldig wat jullie meemaken geniet er van. Volg jullie verder.

Groetjes Monique en Ron

jose van de

cor kun je even uitleggen waarom ze je daar naar binnen getrokken hebben.wat hebben ze gedaan.ik vind dat hoort ook bij het reisverslag.niks stiekem achter houden he.we willen graag alles weten.waren dat vrouwen of mannen.leg dat even uit.wilden ze soms je beurs stelen .maar die kun je toch wel aan met je gespierd lijf.ik begrijp het niet zoveel touristen en uitgerekend jou moeten ze hebben.arme jongen

cor

ha omi allereerst je knappe schoonzoon valt niet op mannen dat weet je toch. maar wel soms op oudere vrouwen. details kan ik j niet geven want anders zit je vanavond weer te chatten met allerlei leuke mannen.een donkere zonnebril heb ik ook hier niet nodig,de vrouwen kijken zowel met een g;imlach .dikke kus je knappe schoonzon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!