eitregje.reismee.nl

op naar chaing mai

we zijn vanmorgen ALWEER heel vroeg op gestaan, de gemiddelde thai staat om 0600 uur al verse produkten op de markt te kopen voor ontbijt en rest van de dag.

Bij de excursies waren wij ook zo vroeg op.

We zijn inmiddels ook naar de drijvende markt geweest, heel leuk, bekijk de fotos maar eens.

Het krioelde er van de boten en goederen maar heel leuk om te zien. Heel anders dan BKK.

Vandaag zijn we vroeg op gestaan omdat we naar chaing mai zijn gevlogen zie de laatste fotos van BKK dat hebben we nu achter ons gelaten voor de 2e grootste stad van Thailand maar lang niet zoals BKK.

BKK is smog, druk, hectisch en de verkoop is behoorlijk opdringering maar niet zoals in Turkie.

Chaing Mai is relex, rustig en bergachtig.

Zijn vandaag naar de zondag markt geweest, net op tijd want toen wij gingen begon het net weer heel druk te worden.

Het hotel waar we nu zijn is in BKK op het laatste moment gisteravond geboekt, zijn nu bezig om de volgende dagen te plannen, even wennen, beetje stressig maar komt wel goed.

Overmorgen vliegen we met klein vliegtuigje naar Mea ha Song (??!!!???) en weet nog niet hoe of wat zijn we nog mee bezig.

Het hotel is lekker rustig met weinig kamers en leuk kleine pool.

Vind het leuk dat jullie zo reageren, het weer is hier nu ook weer beter (zeker beter dan thuis) en wat de koffie betreft, Huub, die heb ik nog niet gehad, zit hier veel aan de thee.

Cor is al aan de coctail geweest, flink glas ongeveer 80 eurocent, je lacht je kapot wat hier alles kost.

Hebben gister voor 2e keer in restaurant gegeten en moeten nog geen 8 euro betalen met drank en alles erbij, en jawel hoor het bordje was leeg, dus meenenem, helaas.

Nou dat was het weer, verheug me weer op jullie mail, groetjes cor en gertie.

Reacties

Reacties

Tiny Haverkamp

Hoi Cor en Gertie.
Volgens mij bevalt het heel goed in Thailand. Ik denk dat jullie thuis 2 weken nodig hebben om bij te komen.
Volg iedere reis van jullie. Het lijkt net of ik mee reis. Heel mooi een weblog. Ik wens jullie nog een hele fijne vakantie en tot ziens in het koude nederland. Groetjes Tiny Haverkamp.

MauW

Hej hoi jullie leukste buurman en knapste buurvrouw volgen jullie reis ook op de weblog.
Ps de feesten wat jullie kinderen houden in jullie huis zijn elke dag weer even gezellig gstr was ik ook pas weer om 5 uur s'morgens thuis .
Echt super die tap midden in de woonkamer!!!

En nee ik heb jullie plant in de woonkamer niet kapot gepiest dat heeft jullie hond gedaan nadat hij mijn halve liter bier leeg had gedronken.

Ik moet nu weer stoppen want vandaag is er een beach party bij jullie thuis en ik heb net twee vrachten zand van de jeep afgeschept en door jullie woonkamer gestrooid.
Ik ga snel mijn korte broek aan doen en feesten!!!!
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Groet Maurice en Ankie

Peter en Sonja

Hoi Cor en Gertie,
Indrukwekkend allemaal he, een hele andere wereld.
Wat geweldig, zo'n drijvende markt! Wat een andere geuren en kleuren moeten dat zijn.
De foto's zijn erg mooi, tjonge jonge.

Groetjes van Peter en Sonja

jose van de laarschot

je hebt het natuurlijk gelezen.ja we hebben hier savonds beach partys heel gezellig.alleen gister avond is het mis gegaan ik heb bart naar boven moeten dragen has veel te veel gedronken.heeft alles onder gespugt.hy wilde in het ligbad gaan slapen.heb ik hem naar bed gedragen.kom ik v.morgen benedenis het hier ook n rotzooi.kun je je wel indenken n hond die n hoop bier heeft gekregen van de buurmandat was het weer.ik moet opschieten vanavond is er weer feest doeiiiiiiiiiiiiiii

gertie

leuk hoor, al die feestjes, zijn wij er niet en dan maar feesten, als we thuis zijn is er nooit wat te doen.
Maar waarom allemaal die zand had er toch skihut van gemaakt, wij houden hier wel beachpartij 35graden

cor

he mauwke, we waren gist. in changmai we liepen daar gertie zolals altijd voorop.plotseling vootdat ik het in de gaten had werd ik in de one on one relaxmass. en bar naar binnen gesleurd,mauwke of ik wou of niet werd ik zowat op een tafel gesmeten.nou ik ga niet in details vertellen wat er gebeurde maar voor dat gertie me miste was het party en done!!! bye bye baby!!!!!!!!!!
dikke kus voor het knapste vrouwtje in de straat.
ps mauwke ofroadmotore genoeg maar tot 125 cc.

gusta

Hallo Gertie en Cor.

Jullie zijn toch een paar avonturiers. Ik hoop wel dat jullie nog terug naar huis komen.
Ja die feestjes in jullie huis zijn geweldig. Ik ben er ook geweest en ik heb nog nooit van mijn leven zo'n bende gezien!
Ik geloof nooit dat José dat allemaal opgeruimd krijgt.
Jullie kunnen aan de schoonmaak beginnen als jullie terug zijn en daar wens ik jullie alvast heel veel sterkte mee.
Trouwens José had ook veel te diep in het glaasje gekeken. Die keek hartstikke scheel! Zo heb ik haar nog nooit gezien.
Toch wens ik jullie nog een hele fijne vakantie en geniet er maar goed van.
Heel veel lieve groetjes van Gusta.

jose van de

kun je ook even in het andere p.vak kijken daar heb ik n mail ingezet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!