eitregje.reismee.nl

bkk

Hallo allemaal,

eindelijk zijn we erdan.

De vlucht met Qatar was prima, super vliegtuig en hele goede service.

Ook om in Qatar te landen was een ervaring, alleen al de slyline bij het landen was super.

Echt hele mooie wolkenkrabbers in de meest apart vormen.

Aangekomen in BKK daarna naar ons hotel waar zeer zeker niets op is aan te merken.

We zijn aan de rand van de oude stad en kijken aan de andere kant van het hotel naar de skyline van BKK.

De eerste dag hebben we de oude stad verkend en was heel gezellig vooral Kohsanroad, dit is het backpackers gedeelte waar heel veel leuke straatjes en winkeltjes zijn.

Vandaag zijn we met een tour naar de River Kwai geweest (fotos volgen nog), dit was heel indrukwekkend.

Eten doen we aan de kraampjes aan de straat toch maar, deze zijn heel lekker en ambachtelijk,proper zijn ze ook.

We eten hier samen voor ongeveer 1,50 samen. Buikje vol.

Groetjes en tot de volgende keer

Cor en Gertie

José Albert

Wat Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen, het klinkt allemaal te gek wat jullie al hebben gedaan en ben benieuwd naar verdere verhalen; groetjes José

Loes en Arie de Liefde

Fijn om te horen, we hopen dat de verdere reis ook zo voorspoedig verloopt.
We blijven jullie volgen en zijn benieuwd naar de foto's

MauW

Hej mensen,

Gaat lekker daar zo te zien, ben blij dat jullie het meteen zo naar jullie zin hebben.
En ik ben ook zeer benieuwd naar de foto's!!!!
Hier in Hoensbroek is het nu 20 graden en schijnt de zon de hele dag ...

Groet van jullie leukste buurman.(haha)

Fer en Marlies

Ben ook benieuwd naar de foto's. Leuk dat het zo goed bevalt in Bangkok, maar ik had ook niet anders verwacht.

jose

nou stuur ze dan maar vlug ik ben benieuwd.dat eten is niet goed voor cor hy was net n beetje van die buik kwijt

jose

waren de sprinkhanen lekker

josé

getverderrie die sprinkhanen, die hebben jullie toch niet gegeten?? tot nu toe hebben jullie hele mooie kliekjes gemaakt; ga zo door wij zijn benieuwd; groetjes uit Gebrook

mia de B

Op de eerste plaats nog gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk. Ik geniet van jullie foto's en reisverhaal en wens jullie verder een een hele mooie vakantie geniet ervan,groetjes

hugo yvona

ber heeft gevraagd of de a giro in de klapper zijn betaald leuk he op vakantie en dan nog de boekhouding doen

hugo yvona

en wij waren ook op vakantie eerst tenerife en nu in berlijn en volgende week gaan we naar polen met vliegtuig

stuur je ook wat fotos

hugo yvonna

reactie op je sms
ja heb al je mails gelezen,
leuk dat je reageerd met al jou pc kennis

gertie

sorry moest voor hugo en yvonna zijn
ja hugo ik al je mail gelezen.
gr gertie

fijne dagen in berlijn en polen

voor jose

ja hebben sprinkhanen en maden gegeten,
om je vingers bij af te likken

gr. gertie en cor

voor oma,

wil je naam veranderen in oma omdat wij niet weten welke jose ons een berichtje stuurt of oma of jose van fons

hugo yvona

dus dat word in hoensbroek goedkoop eten maden te koop bij de droomvijver voor 1 euro

jose van de laarschot

hoy ik laat dit even via deze site weten want volgens my komen de maitjes niet aan.eerste avond raak kortsluiting en woensdag weer door de v.wasser gelukkig was roel hier i.v.m m .kast garage.verder gaat het prima ik hoef zelden te vragen laat de hond uit.en ze ruimen in bep.mate opze vragen oma lust je koffie.je hebt byna modelkinderen.heb de brief van mediamarkt opengemaakt kosten 35 euro daar zul je het wel niet mee eens zyn i.v.m.garantie dus ik haal hem niet op.de hond mist jullie niet die denkt alleen maar aan eten.bart krygt n nieuwe wyk 8 febr.dat was het voor nu.laat weten of je myn mails op internet ontvangt of niet.dan moet ik het hier doen kun je er later misschien tussen uit halen.fyne tyd daar nog doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

josé van fons

wat een leuke en mooie indrukwekkende foto's, we zijn steeds benieuwd naar nieuws; hoeveel graden is het eigenlijk daar bij jullie en wat ik een beetje mis op de foto's zijn jullie zelf groetjes en tot mails ajuuu papluuuu

emiel en miralda

Het ziet er geweldig uit, denk een beetje aan ons en Emiel vraagt of je het eten lekker vindt dan kunnen wij ook nog eens in Aken thais gaan eten.