eitregje.reismee.nl

Nog heel even

Zo alles is zover gepland.

We vertrekken vanuit amsterdam en vliegen via Quatar naar Bangkok.

Daar zullen we enkele dagen blijven en div. excursies gaan doen oa. River Kwai, Drijvende markt, de koninklijke palijzen bezichtingen, Chinatown, klongtocht en misschien nog wel fietsen in BKK.

Daarna zullen we in het weekend vliegen naar Chang Mai, hier zullen we 5 dagen gaan rondtouren met gids en zullen de bergstammen bezoeken, olifantensafari, raften op rivier, natuurparken bezoeken en naar de opium driehoek bij Chaing Rai gaan.

Einde van de tour zullen we overnachten in chaing mai en weer retourvliegen naar BKK waar we dan weer verder reizen naar Hua Hin (bus taxi).

Hier zullen we de laatste dagen van onze vakantie lekker rustig aan doen, beetje zwemmen, lekker eten enz enz.

Nou ik verheug me er al echt op.

Reacties

Reacties

Peter en Sonja

Spannend allemaal he! We gaan 't volgen.
E-mailadres is aangemeld, dus ik krijg bericht als je iets nieuws meld. Heel veel plezier!

Fer en Marlies

Nog maar een nachtje slapen en dan vertrekken jullie. We wensen jullie goede reis en heel veel plezier tijdens jullie vakantie.
Ik laat niet mijn e-mail adres achter, maar ik log wel af en toe in op jullie site..................
eitregje, hoe verzin je het?

Fer en Marlies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!