eitregje.reismee.nl

Alweer Thailand !!!!!!

Hallo,

iedereen een fijne vakantie gehad?

Helaas wij hadden deze zomer pech gehad, we zouden naar Italie gaan wandelen maar hebben dit door omstandigheden moeten afzeggen.

Onze vakantie?!?! Ja wij hadden de eerste weken van de schoolvakantie, ja regen, regen en nog eens regen.

Dit was wel eens mooi te tijd om te kijken wat doen we als we weer naar Thailand gaan.

Nou dat heb ik inmiddels gedaan, en natuurlijk willen we proberen om met Emirates te gaan vliegen met de nieuwe A380, nu alleen nog kijken voor de juiste data en de juiste prijs en vervof regelen.

Maar ik weet niet of de mailadressen van jullie er nog allemaal in staan en of ik deze opnieuw moet aanmelden, geef me graag een reactie als jullie dit hebben gelezen.

Groetjes Gertie

sylvia

hey gertie en cor dat word weer n hele onderneming gaaf voor jullie het is jullie gegund x

Loes de Liefde

Hallo Gertie en Cor,
Wat een verrassing, wij staan nog steeds met het juiste mailadres in je bestand en gaan jullie met veel plezier weer volgen. Heb een fantastische reis, dan genieten wij weer mee.Groetjes Loes en Arie

Gertie Fijten

Leuk hoor, Thailand! Een supermooi land. Wanneer gaan jullie?

Henk en Tiny.

Hoi Gertie,

Heb het e-mail adres weer toegevoegd, maar deze stond er nog in. Tot maandag en groetjes van Tiny.