eitregje.reismee.nl

hua hin

Cor vraagt voor boot terug

Reacties

Reacties

MauW

Wat Cor hier daadwerkelijk heeft gezegd zal iets zijn in de geest van ."jonge ik gooi je van dat rubberbootje af als je me niet naar de overkant brengt"

Hehe.

cor

mauw,ik zeg hier tegen hem jonge we hebben nu genoeg gepinguld voor die prijs gaat mijn vrouwtje je weet wel die met die flinke boobies ook mee!! /resultaat ik ging alleen mee,gertie zwemmen was jammer genoeg maar klein stukje/

gertie

zou die willen die sukkel, heeft gister niet goed gekeken toen ie de scooter terug bracht ik hier hele dag zonder leesbril gezeten,
Dus wie heeft er de broek en heeft moeten zwemmen.
Maar dat wist je al he mauw

cor

mauw, ik vind ze zonder bril een stuk knapper!!!!!!!!!!!tot aanstaande zaterdag. bye you dirty old pimp!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!