eitregje.reismee.nl

3 dagse reis door noord thailand

kijk maaien

Reacties

Reacties

anonieme homofiele postbode

beste kinky cor,
ik zag je laats in de bus
je keek zo leuk naar mij

oelalala

haha

Groetjes R en S

Roel & Shayenna

pap ken je die mannen?

huh wat raar
ik vindt dit eng

gertie

leuk roel dat jullie berichtje achter laten, hoe bevalt het thuis ohne pap en mam, waarschijnlijk wil ik het antwoord helemaal niet weten.
Over kinky gesproken pap heeft een kinky helm gekocht, en kinky bedoel ik niet wat jij bedoelt maar echt hele gave helm.
We hebben ook alweer een koffertje moeten bijkopen de helm nemen we los mee.
ik hoor niks van Bart zit hij niet meer achter de computer, of heeft hij onze site nog niet gevonden.
zou wel eens willen weten of hij op tijd op school is iedere dag.
Groetjes gertie

jose van

hoy ze hebben af en toe gekeken.bart is d.dag en vr.dag thuis geweest grieperig.en ook nog door de gladheid hier gevallen.op dit moment heeft roel vage klachten.zoals keelpijn maar hy is gewoon werken.gertie niet te bruin he.en die bink van n schoonzoon.wil jij niet op de foto.wel toepasselijk die bruids suitte slaap je maar uit.ik moest v.morgen om 7.30 opstaan om roel te brengen.doeiiiiiiiiiii

Roell

kijken jullie wel voor die handschoenen.......

het liefsten van everlast of raja
raja is het beste
zet anders wat foto op die site dinges
en uhmm..
je had oma een mail gestuurd..
over geld van de kindere
wat moet oma ons nog vertelle

jose vd

lieve schoonzoon gras doe je maaien.het zijn maden.roel vraagt of ze dan n sport broek hebben.doei

roel

zoals ik al eerder zei, de handschoenen hebben we naar gegegen maar waren niet dat merk, kwaliteit was ook niet zo geweldig.
waar we nu zijn kan ik al helemaal niet kijken want hier zijn alleen maar van die dorpwinkels

gertie

zoals ik al eerder zei, de handschoenen hebben we naar gegegen maar waren niet dat merk, kwaliteit was ook niet zo geweldig.
waar we nu zijn kan ik al helemaal niet kijken want hier zijn alleen maar van die dorpwinkels

bovenstaande bericht is niet door roel maar voor roel bestemd/geschreven

josev

grapjas.heb je wel goed gegegen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!