eitregje.reismee.nl

Cuba

Hallo allemaal,

misschien al bij sommige van jullie bekend maar we gaan binnenkort naar Cuba.

Aangezien wifi en internet niet altijd goed werkt of aanwezig is weet ik niet of ik mijn blog kan bijhouden. Maar ik ga mijn best ervoor doen.

Wat gaan we doen in Cuba; we gaan rondtrekken op eigen gelegenheid zonder vervoer maar met het openbaar vervoer. Auto huren is voor ons niet de favariet in het buitenland buiten Europa vandaar.

We vliegen via Toronto na een zeer lange tussenstop naar Cuba. Zullen na aankomst in Havana verblijven en dan verder door het westenlijk en midden van Cuba reizen. Het eiland helemaal van oost naar west is meer dan 1000km dus vandaar de keuze alleen westelijk Cuba.

Voor ons is het aftellen begonnen, maandag even naar Rotterdam om een visum te kopen bij de cubaanse ambassade. En dan nog 2 weekjes wachten. Hoop dat het lukt om dit verder te delen op onze reis.

Groetjes Gertie

Reacties

Reacties

Monique

Hoi Gertie en Cor,

super dat jullie deze reis gaan ondernemen.
ik zal met plezier jullie volgen.

geniet ervan,

Ron en Monique

Jacqueline

Ben zeer benieuwd hoe het jullie vergaat daar, dus wij volgen jullie graag. Groetjes Jacqueline raiffa en de Kids

Diane zagema

Hoi gertie en cor wat super zo n reis en leuk deze blog gr Diane Roger en kids ????

sylvia wiegman

Super dat het nu geregeld is die mooie reis naar en in Cuba geweldig,ik volg de blog zeker groetjes

Marianne Bakker - de Boer

Klinkt geweldig, heel benieuwd dan ook naar jullie avonturen.
veel plezier alvast gewenst.

liefs Marianne

Elise vd Spoel

Super leuk dat je dit doet ben heel benieuwd hoe jullie het gaan meemaken op deze manier. Kan er de komende veel van opsteken...misschien voor ons zelf. Heel veel plezier!!

Thea

Super, mooi opgezet, 'k ben benieuwd naar jullie verslag/foto's. Veel plezier

José Albert

Heey Gertie, Krijgt Cor wel een supermooi verjaardagskado!!!! Ben benieuwd naar jullie reiservaringen!
In ieder geval heel veel plezier en geniet ervan, groetjes Fons en José

Jose Boels

Te gek zeg, dat alles nu geregeld is. Ik zal jullie zeker blijven volgen en meegenieten met alles. Goede reis

merijan bijlsma

Super geniet er met volle teugen van

Jeannie

Ik zal met plezier jullie volgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!